Politica de returnare şi rambursare
Returnarea unui produs
Când pot returna un produs?
Un produs poate fi returnat cu rambursarea integrală a contravalorii sale în cel mult 30 de zile de la achiziţionare, sub rezerva integrităţii sale – sigilat, în ambalajul original.
Cum returnez un produs?
Dacă doriţi returnarea unui produs, acesta trebuie expediat prin curier la aceeași adresă de unde a fost expediat.
Pentru a fi acceptat ca retur, produsul trebuie să nu fie deteriorat fizic, sigilat, în ambalajul original la momentul la care ajunge în depozitul nostru, procedura de recepţie va fi înregistată audio-video.
Cum pot returna un echipament/produs scump?
Dacă aveţi de returnat un articol scump sau un echipament, vă recomandăm expres să utilizați un serviciu de expediere care permite urmărirea coletului, eventual să solicitaţi curierului o asigurare pe durata transportulu şi să faceţi fotografii detaliate produsului şi coletului înainte de expediere.
Nu putem garanta integritatea unui produs returnat cât timp este în custodia transportatorului.
Cine suportă costurile de retur?
În această situaţie sunteţi direct responsabil pentru plata costurilor de transport pentru returnarea articolului. Costurile de transport sunt nerambursabile. Dacă primiți o rambursare, costul transportului de retur va fi dedus din rambursare.
Schimbarea unui produs
Produsul primit este defect, trebuie înlocuit
Articolele defecte sau deteriorate care au fost returnate în termen de 30 de zile pot fi preschimbate cu un produs de acelaşi fel sau cu un produs diferit, cu plata / rambursarea diferenţei de preţ.
Dacă doriţi să schimbați cu un alt produs, trimiteți-ne o solicitare mai detaliată prin e-mail la info@oftamag.ro şi o să fiţi contactat pentru detalii suplimentare.
Am primit un produs cadou, doresc returnare
Dacă articolul a fost marcat „cadou” când a fost cumpărat și expediat direct către dvs., veți primi un credit cadou pentru valoarea acestuia, de îndată ce articolul returnat este primit.
Termen limită 30 de zile
În cazul în care articolul nu a fost marcat ca fiind „cadou” la cumpărare sau destinatarul a primit cadoul mai târziu de 30 de zile, vom trimite rambursarea celui care a oferit produsul și acesta va afla despre returnarea dvs.
Procedura de returnare şi rambursare
Procedura de retur
Odată ce returnarea dvs. este primită și inspectată, vă vom trimite un e-mail pentru a vă anunța că am primit articolul returnat. De asemenea, vă vom anunța cu privire la aprobarea sau respingerea rambursării.
Rambursarea
Dacă cererea D-voastră este aprobată, rambursarea va fi procesată în cel mai scurt timp iar suma respectivă va fi transferată automat pe baza metodei inițiale de plată (cash, card, transfer bancar) – un proces care poate dura între 3-5 zile lucrătoare.
Rambursarea întârzie
Dacă nu ați primit încă o rambursare, mai întâi verificați din nou contul dvs. bancar după cel puțin o zi.
Dacă ați făcut toate acestea și încă nu ați primit rambursarea, vă rugăm să ne contactați la info@oftamag.ro.