Prezentare generală
Aveți opțiunea de rambursare și returnare a produselor achiziționate în cel mult 30 de zile. Dacă au trecut cele 30 de zile de la achiziție, nu vă putem oferi o rambursare completă sau un schimb.
Pentru a fi eligibil pentru retur, articolul trebuie să fie nefolosit și în aceeași stare în care l-ați primit. De asemenea, trebuie să fie în ambalajul original.
Produsele care sunt bunuri de folosință intimă sau sanitare, materiale considerate periculoase, lichide sau gaze inflamabile nu pot fi returnate.
Articole suplimentare care nu pot fi returnate:
- Carduri cadou
- Produse software descărcabile
- Unele articole de sănătate și îngrijire personală
Pentru a finaliza returnarea, avem nevoie de o chitanță sau o dovadă de cumpărare.
Vă rugăm să nu trimiteți produsul achiziționat pe adresa producătorului care este trecută pe ambalaj.
Există anumite situații în care se acordă doar rambursări parțiale:
- Carte cu semne evidente de utilizare
- Orice articol care nu se află în starea sa originală, este deteriorat sau lipsește piese din motive care nu se datorează erorii noastre.
- Orice articol care este returnat la mai mult de 30 de zile de la livrare
Rambursarea
Odată ce returnarea dvs. este primită și inspectată, vă vom trimite un e-mail pentru a vă anunța că am primit articolul returnat. De asemenea, vă vom anunța cu privire la aprobarea sau respingerea rambursării.
Dacă cererea D-voastră este aprobată, rambursarea va fi procesată în cel mai scurt timp iar suma respectivă va fi transferată automat pe baza metodei inițiale de plată (cash, card, transfer bancar) – un proces care poate dura între 3-5 zile lucrătoare.
Rambursări întârziate sau lipsăDacă nu ați primit încă o rambursare, mai întâi verificați din nou contul dvs. bancar după cel puțin o zi.
Dacă ați făcut toate acestea și încă nu ați primit rambursarea, vă rugăm să ne contactați la {info@oftamag.ro}.
Schimbul de produse
Articolele defecte sau deteriorate pot fi preschimbate. Dacă trebuie să îl schimbați cu același articol, trimiteți-ne un e-mail la {info@oftamag.ro}.
Cadouri
Dacă articolul a fost marcat ca cadou când a fost cumpărat și expediat direct către dvs., veți primi un credit cadou pentru valoarea returnării dvs. Odată ce articolul returnat este primit, vi se va trimite un certificat-cadou.
În cazul în care articolul nu a fost marcat ca fiind cadou la cumpărare, sau persoana care a primit cadoul a primit-o mai târziu de 30 de zile, vom trimite rambursarea celui care a oferit cadoul și acesta va afla despre returnarea dvs.
Livrare & Returnare
Pentru a returna un produs, acesta trebuie expediat prin curier la aceeași adresă de unde a fost expediat.
Veți fi direct responsabil pentru plata costurilor de transport pentru returnarea articolului. Costurile de transport sunt nerambursabile. Dacă primiți o rambursare, costul transportului de retur va fi dedus din rambursare.
În funcție de locația D-voastră, timpul necesar pentru ca produsul schimbat să ajungă la Dvs. poate varia între 1-5 zile.
Dacă returnați articole scumpe, vă recomandăm să utilizați un serviciu de expediere care permite urmărirea coletului, eventual să cumpărați o asigurare de transport. Nu vă putem garanta că vom primi articolul returnat cât timp este în custodia transportatorului.
Aveți nevoie de ajutor?
Contactați-ne la {info@oftamag.ro} pentru întrebările legate de rambursări și returnări.