FAQs
Întrebări frecvente – răspunsuri scurte.

Plata online
Pot face o comandă cu plata ramburs?
Este posibilă plata cu ramburs la livrare (curier) – o variantă recomandată comenzilor cu valori sub 2.000RON. Plata va fi efectuată în numerar la primirea coletului.
Pentru comenzile livrate direct prin agenții noștri este posibilă încasarea unor plăți de maximum 5.000RON pe zi/factură pentru care se va emite obligatoriu o chitanță fiscală.
Ce fel de carduri sunt acceptate la plata online?
Plățile online sunt procesate prin sistemul securizat LibraPay, care acceptă tranzacții doar cu cardurile de credit sau debit tip VISA, MasterCard și Maestro.
Plățile cu carduri Revolut sau alte instrumente similară de plată nu sunt (încă) acceptate de această platformă. Vă recomandăm să luați în calcul variantele de plată online mai-sus enumerate sau să ne contactați pentru a vă emite o Factură Proforma.
Pot efectua plata cu cardul direct pe site?
Plata direct cu cardul este modalitatea recomandată de plată pentru clienții ocazionali, la valori de peste 2.000RON. La finalizarea comenzii veți primi o Factură Proformă ce conține un link securizat pentru a efectua plata online.
Clienții Premium aflați în perioadă contractuală pot accesa contul de client, unde pot vizualiza lista comenzilor și pot efectua plăți la termen, direct cu cardul companiei sau prin transfer bancar.

Livrare
Este posibilă livrarea comenzii în aceeași zi?
Această opțiune este disponibilă doar în localitățile unde avem depozite proprii.
Verificați această opțiune cu Serviciul Clienți.
Mai pot modifica o comandă deja finalizată?
Desigur. Dacă această comandă nu apare ca fiind expediată, se pot opera modificări până la mometul preluării de către curier din depozitul nostru.
Comanda expediată mai nu poate fi modificată, se poate anula sau se poate adăuga o nouă comandă.
Pot să modific adresa de livrare?
Dacă ați primit o notificare de livrare din partea curierului, trebuie să luați legătura cu acesta, direct sau printr-o aplicație dedicată.
Pentru comenzile neridicate din depozit se poate opera o modificare a adresei de livrare

Retur
Am primit un produs necorespunzător. Cum procedez?
Vă recomandăm să contactați Serviciul Clienți pentru a identifica motivele care stau la baza deciziei Dvs. precum și opțiunile de care dispuneți pentru a efectua această procedură.
Cum pot face un retur?
Politica noastră de retur este descrisă pe larg aici.
Puteți să ne contactați direct la unul dintre telefoanele Serviciului Clienți pentru a solicita acest retur și modalitatea de rezolvare.
Când primesc banii plătiți pentru produsele returnate?
Rambursarea sumei cuvenite pentru returnarea unei comenzi se va face doar în contul titularului din care a fost efectuată plata.
Termenul obișnuit de rambursare este de 3-5 zile lucrătoare, dar numai după ce recepția returului a fost confirmată.
Aveți și alte întrebări?
Ne puteți contacta aici pentru a afla răspunsul la acestea.
Serviciul Clienți